
İngiliz Financial Times'ın haberine göre uzmanlar 2012'nin
artık üç yaşında çocuklara bile hediye olarak tablet alındığı yıl oldu. Oyuncak
üreticileri ise bu değişime ayak uydurmakta zorlanıyor.
Habere göre dünyanın en büyük üreticisi ve ünlü Barbie
bebeğinin de sahibi olan Mattel'in bu sene en çok satan ürünü plastik bir
telefon kılıfı oldu. Uzmanlar bu değişimle beraber Mattel'in ve başka bir dev oyuncakçı
Hasbro'nun satış gelirlerinde düşüş öngörüyor.
Tabi bu değişimde anee-babaların önemli bir payı var.
Analistler akıllı cihazlarının yeni versiyonunu satın alan ailelerin eskilerini
çocuklarına hediye ettiğini söylüyor.
Scrabble, Monopoly gibi dünyanın en popüler kutu oyunlarının
üreticisi Hasbro'nun Pazarlama Müdürü John Frascotti konuyla ilgili
"Gençlerin dijital platforma olan iştahını dikkate almamız gerekiyor"
diye konuştu.
Oyuncak firmalarının geleceğinin ne olacağını zaman
gösterecek ancak "biz sizin yaşınızdayken sokakta oynardık"
cümlesinin yerini "biz sizin yaşınızdayken oyuncaklarla oynardık"
cümlesinin alacağını tahmin etmek zor değil.
http://www.veteknoloji.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder